Aktivnosti na stadionu i van njega
Kao deo ove nove saradnje i prvi put u istoriji Roland-Garrosa, Renaultov logotip će biti prikazan na mrežama pet glavnih terena (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i tereni br. 7 i 14) tokom celog turnira, od kvalifikacionih rundi do finala.
Tokom turnira Renault će moći da računa i na izložbeni prostor od 150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gde će posetioci moći da saznaju više o budućoj ponudi električnih i hibridnih vozila brenda Renault i da se upoznaju sa modelima Megane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i sa novim Renaultom Austral koji će svetu biti službeno predstavljen upravo na Roland-Garrosu.
Ljubitelji mobilnosti i tenisa moći će da uživaju u nekoliko iskustava koja će im Renault omogućiti tokom turnira.
Renault Green Line: svako ko želi da dodje na turnir i da se pohvali da je pritom doprineo smanjenju štetnih emisija moći će to da učini zahvaljujući Renaultu. Usluga zajedničkog korišćenja vozila ZITY by Mobilize će svojim korisnicima ponuditi mogućnost dolaska do stadiona Roland-Garros i parkiranja tik uz stadion na jednom od pet parking mesta rezervisanih za uslugu ZITY. Novi korisnici će imati priliku da iskoriste posebnu promociju.
Renault The Originals Line: ljubitelji tenisa će imati priliku da na jedinstven način proputuju kroz vreme. Zapravo, na lokaciji izložbenog prostora L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées će moći da se ukrcaju na autobus pariškog javnog prevoznika iz 1930-ih koji će ih dovesti direktno do stadiona.
Renault Electro-Pop Line: povodom 50. godišnjice Renaulta 5 brend je doterao pet legendarnih modela i opremila ih 100 % električnim motorom, a ljubitelji tenisa i posetioci će moći tim vozilima da stignu do stadiona Roland-Garros.