motori

RENAULT MASTER

otkrijte naša rešenja za bolje prijanjanje

Osećajte se kao kod kuće na svim vrstama terena uz Master
MOTORI
Bolje performanse, veća efikasnost!
Asortiman motora modela Master potpuno je preuređen. Oni nude više snage i veći obrtni momenat (do 400 Nm i 180 KS) kako bi pružili dinamičnije ubrzavanje i nosivost. Užitak u vožnji i bezbednost su zagarantovani, čak i pod punim opterećenjem.

Ostvarite prednosti u svakom pogledu: njegovu povećanu snagu i obrtni momenat prate efikasna potrošnja goriva sa mogućnošću postizanja potrošnje od oko 1 L/100 km (u korelaciji sa NEDC*).
Master je dostupan i u verzijama EuroVId sa prednjim pogonom, konverzijama za težak teret, sa velikom zapreminom itd.
AdBlue®
SRC** tehnologija transformiše emisije štetnih gasova iz dizel motora i azotne okside (NOx) u bezopasne gasove. Bez uticaja na performanse ili potrošnju vozila, Adblue® tehnologija omogućava našim dCi motorima da zadovolje nove standarde, koji su još stroži i zahtevniji. Postoji zaseban, lako dostupan rezervoar za AdBlue® od 28 L i on se ne sme mešati sa gorivom.

AdBlue® je dostupan na većini benzinskih stanica. Vozilo vas unapred upozorava kada je vreme da napunite AdBlue® rezervoar***.
*Od septembra 2018. sva nova vozila poseduju sertifikat u skladu sa protokolom WLTP. Da bi se olakšao ovaj prelaz, nivoi potrošnje goriva i emisije štetnih gasova sertifikovani primenom protokola WLTP konvertuju se u raniji NEDC protokol (u korelaciji sa NEDC) tokom perioda koji se razlikuje od zemlje do zemlje.

***SCR je skraćenica za selektivnu katalitičku redukciju (eng. Selective Catalytic Reduction).

***Potrošnja AdBlue®-a zavisi od uslova korišćenja vozila, opreme i stila vožnje.
PRENOS
Svako rešenje za vuču ima svoje prednosti. U verziji sa prednjim pogonom, potpuno novi Master je najpogodniji za prevoz tereta i drumski transport. U verziji sa zadnjim pogonom, može da podnosi veći teret i da se prilagođava svim vrstama terena.
Master – prednji pogon
Sa svojim veoma niskim pragom utovarnog prostora, potpuno novi Master sa prednjim pogonom je najpogodniji za prevoz tereta i drumski transport.

Njegove prednosti:
  • Lak utovar zahvaljujući jednom od najnižih pragova utovarnog prostora u svom segmentu
  • Veća utovarna zapremina zahvaljujući povećanoj korisnoj visini i veoma niskom pragu utovarnog prostora
  • Bruto težina vozila (GVW) dostiže 3,5 t (dozvola B kategorije)
  • Bolji doživljaj vožnje
  • Manja potrošnja goriva kako na putu, tako i na velikim razdaljinama
  • 3 kompaktnije dužine: L1, L2, L3 i upotrebna zapremina do 14,8 m³
Master sa zadnjim pogonom
Sa povećanim utovarnim, vučnim i terenskim kapacitetima, potpuno novi Master sa zadnjim pogonom je vaš najveći saveznik u transportovanju teških tereta na mekom terenu.

Njegove utovarne prednosti:
  • Veće maksimalno opterećenje zadnje osovine
  • Kompatibilnije komplementarne adaptacije
  • Dostupan u verziji L3 i L4: upotrebne dužine veće od 4 m i kapaciteta do 17 m3
  • Kapacitet vuče uvećan za dodatnih 500 kg
  • Bruto težina vozila (GVW) od 3,5 t do 4,5 t

Njegove prednosti u pogledu vuče i prianjanja za tlo:
  • Bolja vuča težeg tereta uzbrdo i na mekom terenu kako bi se smanjio rizik od zaglavljivanja
  • Bolji kapacitet savladavanja prepreka
  • Opciona blokada diferencijala
  • Opcija istovremenog upravljanja točkovima na istoj osi za bolje prianjanje i podnošenje tereta na zadnjoj osovini
PRIJANJANJE
MASTER Extended Grip
Extended Grip (standard)
Kao standardna funkcija potpuno novog asortimana modela Master, ovaj sistem protiv proklizavanja omogućava optimalno prianjanje!
MASTER – poboljšana vuča
Poboljšana vuča (opciono)
Tehnologija poboljšane vuče pomaže vozilu da zadrži ili povrati vuču kada pogonski točak proklizava u mestu (izgubi prianjanje). Kao alternativa sistemu pogona na sva četiri točka (kada terenska vožnja nije potrebna), ova tehnologija kombinuje diferencijal sa minimalnim proklizavanjem i povećanu odignutost od tla kako bi vozilo ostalo funkcionalno čak i na najtežem terenu.

Ova konverzija je dostupna na modelu Master kombija sa prednjim pogonom.
Blokada diferencijala (opciono)
Pomoć pri kretanju na uzbrdici (standard)
MASTER blokada diferencijala
Blokada diferencijala (opciono)
Izbegnite probleme sa klizavim površinama. Dostupan na verziji potpuno novog modela Master sa zadnjim pogonom, sistem blokade diferencijala poboljšava prianjanje vozila za tlo. Pri brzinama manjim od 30 km/h aktivira se automatski ako točak počne da proklizava. Posebno je koristan za izvlačenje iz nezgodnih situacija pri malim brzinama na blatnjavom terenu!

Dostupno u zavisnosti od verzije i opcija.
MASTER – pomoć pri kretanju na uzbrdici
Pomoć pri kretanju na uzbrdici (standard)
Zaboravite na nezgodna pokretanja pod punim teretom! Zahvaljujući pomoći pri kretanju na uzbrdici, pritisak na kočnice se održava još nekoliko sekundi kako biste imali vremena da lako pokrenete vozilo.