Kako bi na prikladan način zaključio proslavu 60. godišnjice kultne četvorke, Renault je u saradnji sa centrom za razvoj ekosistema mobilnosti TheArsenale ponudio futurističku interpretaciju ovog legendarnog modela.
Ove godine obeležavamo 60. godišnjicu Renaulta 4, automobila koji je prodat u više od osam miliona primeraka u više od sto zemalja tokom perioda od 30 godina. Renault 4 nije samo automobil, već prava ikona.
Kako bi proslavio 60. rođendan svoje perjanice, Renault je tokom cele godine organizovao proslave koje su uključivale niz inicijativa. Za kraj, brend je odlučio da udruži snage sa revolucionarnim dizajnerskim centrom TheArsenale kako bi zajedno stvorili konceptni automobil – futurističku i nekonvencionalnu interpretaciju četvorke.
Originalni Renault 4 je bio jednostavan, efikasan i svestran, a proizvodio se od 1961. do 1992. Rečima bivšeg direktora Renault Grupe, Pierrea Dreyfusa, to je bio automobil koji su, baš kao i farmerke, mogli svi da priušte. Prava ikona u službi porodica, kompanija, policije i pošte, ali i brojnih mladih vozača koji su po prvi put seli za volan. Vrednosti i kvalitet ovog modela podstakle su kompaniju TheArsenale da se udruži sa Renaultom, ponovo ga osmisli i – vine u visine.