1. korak: Ako imate problem sa uparivanjem telefona sa EASY LINK sistemom, pročitajte odgovor na jedno od često postavljanih pitanja – „Kako da povežem svoj telefon sa EASY LINK sistemom?“ – u ovom odeljku pomoći.
2. korak: Ako uparivanje i dalje ne funkcioniše, proverite kompatibilnost vašeg telefona sa sistemom na Internetu.
Da biste pokrenuli test, potrebno je da znate:
- Model telefona i verziju operativnog sistema;Verziju vašeg EASY LINK sistema.
- Određeni odeljci na stranici za proveru kompatibilnosti pružaju objašnjenja o tome kako da pronađete ove informacije.
3. korak: Ako su rezultati testa kompatibilnosti na Internetu negativni ili ne možete da pronađete vaše verzije na listi:
- Pokušajte da ažurirate verziju operativnog sistema na vašem telefonu ako je dostupno ažuriranje;
- Ako je rezultat našeg testa kompatibilnosti na Internetu pozitivan, to znači da bi proces uparivanja trebalo da funkcioniše i da možda postoji neki drugi problem.
Pozovite našu Korisničku podršku i navedite da ste već obavili navedene korake kako bi mogli da vam pomognu najbolje što mogu.