1. korak: Ako imate problem sa uparivanjem vašeg telefona sa sistemom R-LINK 2, pratite naše postupke za uparivanje (za iPhone, Android i Windows telefon) koje ćete pronaći u ovom odeljku pomoći.
2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcioniše, proverite kompatibilnost pomoću naše provere kompatibilnosti preko Interneta ovde
Da biste pokrenuli test, potrebno je da znate:
- Model vašeg telefona i verziju njegovog OS;
- Verziju vašeg R-LINK 2 sistema;
- Određeni odeljci na stranici za proveru kompatibilnosti opisuju kako da pronađete ove informacije.
3. korak:
Ako ne dobijete pozitivne rezultate na našem testu kompatibilnosti preko Interneta ili ne možete da pronađete vaše verzije na listi:
- Pokušajte da ažurirate verziju OS na vašem telefonu ako je dostupno ažuriranje;
- Proverite da li imate dostupno R-LINK 2 ažuriranje na ovoj stranici i pratite postupak ažuriranja ako je dostupan.
Ažuriranjem naših sistema može da se reši problem i da se omogući uparivanje vašeg telefona. Ako to ne bude slučaj, pozovite našu Korisničku podršku i navedite da ste već obavili navedene korake kako bi mogli da vam pomognu da rešite problem.
Ako je rezultat našeg testa kompatibilnosti na Internetu pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebalo da funkcioniše i da možda postoji neki drugi problem. Pozovite našu Korisničku podršku i navedite da ste već obavili navedene korake kako bi mogli da vam pomognu najbolje što mogu.