Sa održivom tehnologijom dvostruke energije, električne i vodonične, Renault Embleme ima za cilj da smanji emisiju CO2 za 90% u poređenju sa današnjim ekvivalentnim modelima tokom svog životnog ciklusa.
Cilj Renault grupe: neto nulta emisija ugljenika do 2040¹ u Evropi.
optimizovan dizajn i aerodinamika
Dizajn modela Renault Embleme, koji predstavlja budući stilski pravac Renaulta, naglašen je prelivenom zelenom bojom karoserije. Ovaj avangardni demo automobil pažljivo je projektovan s ciljem energetske efikasnosti. Svaki element je dizajniran da poboljša aerodinamiku i omogući maksimalnu penetraciju vazduha.
optimizovani protok vazduha
AERODINAMIKA
duga, nagnuta hauba
Na sredini duge, nagnute haube smešteni su dva uspona koja usmeravaju protok vazduha i smanjuju prednju površinu, čime se poboljšavaju efikasnost i vizuelni izgled.
kamere kao retrovizori
Da bi se postigla maksimalna aerodinamička efikasnost, dve bočne kamere zamenjuju klasične retrovizore. Ove kamere su elegantno integrisane u obruče točkova, na mestima gde protok vazduha najmanje ometa aerodinamiku.
dva otvora za optimizovani protok vazduha
Branik je ukrašen sa dva otvora koja se protežu iza točkova, usmeravajući vazduh duž prednjih vrata. Više nema vazdušnih turbulencija iza prednjih točkova, čime se poboljšava aerodinamička penetracija. Na dnu branika, aktivne rešetke se otvaraju i zatvaraju kako bi obezbedile optimalan protok vazduha do interkulera.
spojler i dinamički zadnji difuzor
Linija krova prirodno usmerava vazduh ka velikom zadnjem spojleru. Dno vozila je potpuno ravno. Ispod zadnjeg branika, dinamički difuzor balansira gornje i donje protoke vazduha kako bi se minimizirala aerodinamička otpornost.
dizajniran za efikasnost
Da bi se optimizovala aerodinamika, ništa nije prepušteno slučaju: brisači vetrobranskog stakla su skriveni ispod haube, ručke na vratima su osetljive na dodir, krovni stubovi su zakrivljeni, staklo je savršeno u ravni sa karoserijom, a gume su visoke, uske i sa niskim otporom pri kotrljanju.
inovativna unutrašnjost
inovativno dizajnirana unutrašnjost
Sa svojom inovativnom unutrašnjošću, Renault Emblème donosi viziju budućnosti u kojoj dominiraju inovacije i tehnologija. Kokpit, pažljivo dizajniran za udobnost vozača i putnika, krasi zakrivljeni openR panoramski displej koji se proteže celom instrument tablom. Elegantne komande, osetljive na dodir dodatno doprinose atmosferi, čineći svako putovanje jedinstvenim iskustvom.
teži da postane vozilo sa niskim emisijama ugljenika u Evropi do 2040. godine¹
cilj - bez ispuštanja ugljenika
Posvećen održivijoj mobilnosti, Renault Grupa ima za cilj da smanji emisiju gasova sa efektom staklene bašte za 90% tokom životnog ciklusa svojih vozila, kako bi postigla karbonsku neutralnost u Evropi ¹ do 2040. godine. Ova ambicija da se smanji emisija ugljenika oslikava se u modelu Renault Embleme.
održivi životni ciklus
Izazov za model Renault Embleme je postizanje neviđenog nivoa dekarbonizacije tokom celog svog životnog ciklusa: korišćenje recikliranih, materijala sa niskim emisijama ugljenika ili prirodnih materijala, proizvodnja uz 100% obnovljivu energiju i promovisanje široke upotrebe praksi druge upotrebe i cirkularne ekonomije.
dvoenergijski motor
Renault Embleme ima dvoenergijski električni motor, koji kombinuje punjivu bateriju za svakodnevnu vožnju sa vodoničnom gorivom ćelijom za duža putovanja. Ova konfiguracija povećava njegovu svestranost i omogućava putovanja do 1.000 km bez potrebe za punjenjem električne baterije³.
održivija, sigurnija i pristupačnija mobilnost
U saradnji sa našim inženjerima, dizajnerima i partnerima, Renault Embleme istražuje nova rešenja za smanjenje emisije ugljenika. Kao naslednik prototipova Eolab (2014) i Scenic Vision H2-Tech (2022), ovaj demo automobil funkcioniše kao pokretna laboratorija koja prikazuje tehničke inovacije koje omogućavaju značajno smanjenje emisije ugljenika.
prilagođena i inovativna platforma
napredovanje u dekarbonizaciji bez kompromisa u performansama
Sa optimizovanom arhitekturom pogonskog sistema, platforma Renault Emblème integriše električni motor, bateriju, gorivnu ćeliju i rezervoar za vodonik od 2,8 kg na prednjem delu vozila. Ova inovativna konfiguracija omogućava nisko težište i idealnu raspodelu težine, što doprinosi poboljšanju performansi i efikasnosti vožnje.