Master H2-Tech Prototip

Renault Master H2-Tech Prototype

Vozila na vodonik za poslovne korisnike 2025. godine sa Renault Master H2-Tech prototipom

novo ekološko rešenje bez štetnih gasova¹ za vaše najzahtevnije zadatke

ovo korisno vozilo je razvijeno u saradnji sa HYVIA-om, zajedničkom kompanijom Renault Grupe i Plug-a, i proizvodi se u Renault fabrici u Batiliju, Francuska

do 700 km
dometa vožnje²  
5 minuta
za pun rezervoar vodonika (H2) ³
7.5 ili 9 kg
rezervoar vodonika H2
20 kWh
baterija³
veliki korak napred

Renault Master H2-Tech prototip se puni vodonikom jednako brzo kao i vozilo sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, za samo 5 minuta. Nakon punjenja, nudi impresivan domet do 700 km², zahvaljujući H2 gorivnim ćelijama, bateriji od 20 kWh i rezervoarima za vodonik od 7,5 ili 9 kg, u zavisnosti od vaših potreba.    

mobilnost na vodonik

Renault Master H2-Tech Prototype - range
najbolji domet u klasi⁴
Renault Master H2-Tech prototip nudi domet do 700 km² (prema WLTP standardima), bez obzira na vremenske uslove. Bez emisije štetnih gasova¹ pruža najbolje performanse u svojoj klasi.
Renault Master H2-Tech Prototype - charging
spreman za prilagođavanje

Renault Master H2-Tech prototip, zbog svoje visoke energetske gustine, lako se prilagođava različitim okolnostima. Jednako je efikasan kod rashladnih vozila, podizača i vozila velikih kapaciteta.
HYVIA ekosistem
Da bi se pospešilo korišćenje ekoloških vozila od strane poslovnih korisnika, HYVIA je razvila jednostavna i efikasna rešenja za vodonik: mrežu za postprodaju Renault Pro+ H2-Tech, HYWELL® i partnerke stanice za punjenje vodonikom, kao i finansijska rešenja i usluge vezane za H2.    

otkrijte

concept car - Renault
konceptna vozila
commercial vehicle range - Renault
komercijalna vozila
Novi Renault Master
¹nulte emisije u toku vožnje, osim emisije koje mogu nastati zbog trošenja delova poput kočnica i guma, prema WLTP standardima.
² vrednosti dometa prikazane su na osnovu WLTP protokola. Mogu varirati u zavisnosti od stvarnih uslova upotrebe i različitih faktora kao što su brzina, unutrašnja temperatura vozila, stil vožnje i spoljašnja temperatura.
³vozilo je u fazi homologacije. Sve tehničke specifikacije podložne su homologaciji.
⁴Kombinovana verzija, kategorija velikih kombija, Evropa, Renault studija 09/2024